sobota 17. februára 2018

KOZMETICKÉ OLEJE RENOVALITY

Arganový olej, Moringový olej, Hyaluronové sérum



Ahojte! Nedávno mi prišiel balíček od https://www.renovality.cz/ na ktorý som sa veľmi tešila.
Dnes si povieme bližšie ako ich používam, niečo o aplikácií. Renovality je prírodná česká kozmetika, ktorá sa venuje výrobe olejov. K baleniu olejov používa fialové sklo, ktoré chráni kvalitu olejov. Všetky oleje majú certifikát CPK- Certifikát prírodnej kvality. Každý olej má praktické kvapátko, ktoré  slúži na presnú aplikáciu.

Arganový olej




Arganový olej, prezývaný aj ako marocké či tekuté zlato je veľmi vzácny olej. Arganový olej je tiež najbohatší prírodný zdroj vitamínu E. Ja som ho používala na pokožku celého tela na vlasy, nechty. Už po prvom použití som videla zlepšenie na pleti, ktorú mám dosť vysušenú a tvoria sa mi na nej šupinky, najmä teraz v zime. Olej aplikujem tak že si na odlíčenú pleť dám 5-6 kvapiek, ktoré si rozohrejem v dlaniach. Nechám ho do pleti vsiaknuť 10-15 minút. Pleť je po ňom hydratovaná, jemná a hebká. Tento olej má príjemnú vôňu nič silné čo je dôkazom toho že je 100% prírodný. Používam ho tiež ako zábal na vlasy. Tež sa dá použiť aj do končekov vlasov proti lámaniu. Vlasy sú po ňom krásne lesklé, hebké, jemné a hlavne zdravé.

Moringový olej

Moringový olej je pôvodom z Indie, kde rastie na upätí Himaláje. Nie nadarmo moringu v Ázii nazývajú stromom života.V indickej kultúre sa moringový olej už stovky rokov používa na liečenie akné a rôznych pigmentácií na tvári. Škoda že som ho neobjavila skôr. Je to až neuveriteľné, ale výsledky boli viditeľné za 3 dni. Mne tento zázrak pomohol na ekzém ktorý som mala v okolí úst. Dala som ho otestovať aj mojej kamarátke, ktorá dlhé roky bojuje s akné. Skúšala rôzne mastičky, čistiace vody..., no nič jej nepohlo tak ako moringový olej.  Moringový olej je tiež populárny na ochranu vlasov a vlasovej pokožky. Rovnako ako z väčšiny aj s tohto oleja si môžete urobiť vlasový zábal. Olejom treba niekoľko minút masírovať pokožku hlavy a potom votrieť do vlasov po celej dĺžke, zabaliť do vyhriateho uteráka. Pomáha posilniť vlasové korienky, vyživiť slabé a poškodené vlasy. Za mňa je favorit, určite odporúčam vyskúšať.

Hyaluronové sérum



Hyaluronové sérum s obsahom nízkomolekulárnej  kyseliny hyalurónovej a ružového  hydrosolu. Kyselina hyaluronová je osvědčeným prostriedkom pre regeneráciu a ochranu pleti. Hyaluronová kyselina vypĺňa medzery medzi bunkami vody a ochraňuje bunky.  Má nádhernú vôňu. Čo sa týka vstrebávania, je to otázka minúty.
Ja nanášam niekoľko kvapiek tohto séra ráno a večer na vyčistenú pleť a vmasírujem do pleti. Na sérum vždy nanášam arganový olej. Stačia 3-4 kvapky séra. Je skvelý ako podklad pod make-up.





2 komentáre:

  1. Super článok! Ja by som hrozne chcela v budúcnosti vyskúšať ten Arganový olej,na ktorý sú len dobré ohlasy,ale tak mňa ešte prírodná kozmetika zatiaľ nesklamala. Prajem krásny deň :) .
    http://tmatejcikova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

BOTANICA SLAVICA 9 divov bylín

Ahojte, pekný slnečný deň prajem. D nes tu mám pre vás recenziu na dva  produkty od československej značky BOTANICA SLAVICA . Veľmi sa ...