pondelok 6. augusta 2018

BOTANICA SLAVICA 9 divov bylín


Ahojte, pekný slnečný deň prajem. Dnes tu mám pre vás recenziu na dva  produkty od československej značky BOTANICA SLAVICA. Veľmi sa mi páči milý vznik tejto značky ktorý je o Lenke a Honzovi ktorý sa dostali k liečivým bylinkám, vdaka knižkám svojej prababičky. Veľmi mi pripomína moju babičku, ktorá sa tiež kedysi venovala bylinkám a vyrábala z nich liečivé  čaje. Som rada že značka je prírodná a neobsahuje zbytočné škodlivé látky ako sú syntetické farby, parabény, ropné deriváty a iné. Prvý krát som túto prírodnú kozmetickú značku zazrela pri nákupoch v DM drogérií, kde ju aj po novom predávajú. Zaujal ma jedinečný retro štýl produktov ktorý sa veľmi podaril. V ponuke majú produkty na pleť, telo a aj vlasy v troch kozmetických radách: 9 divov kvetov, 9 divov plodov a 9 divov bylí. Každá rada je zameraná na iný typ pleti. Rada 9 divov kvetov je určená na normálnu až extrémne citlivú pleť, 9 divov plodov na normálnu až suchú pleť so známkou starnutia. 



 Ja som si na testovanie vybrala: pleťový čistiaci gél a pleťovú masku o ktorých bude aj dnešná recenzia. Obidva produkty sú z rady 9 divov bylín ktorá je zameraná na zmiešanú až mastnú pleť so sklonom k ekzému a akné.


Čistiaci pleťový gél



Dlho som hľadala dobrý a kvalitný čistiaci gél na zmiešanú pleť, ktorá ma trápi. Väčšina gélov na mastnú a zmiešanú pleť tvár vysušujú, no tento to vôbec nerobí. Má veľmi jemnú konzistenciu ktorá sa na navlhčenej pleti premení na jemnú penu. Zaradila som ho do mojej každodennej rannej aj večernej rutiny a viem že som urobila veľmi dobre. Obsahuje konopný olej a extrakt z deviatich bylín ako je  žihľava dvojdomá, mäta kučeravá,  praslička roľná,  šalvia lekárska, materina dúška,  rozmarín lekársky,  ostropestrec mariánsky a dub letný.

Čistiaci gél obsahuje veľmi praktickú pumpičku na presné dávkovanie a je balený v skle, čo je ďalším veľkým plusom. Pleť mi po použití zanecháva jemnú a čistú. Hravo si poradí aj s makeupom ktorý z pleti krásne odstráni. Má veľmi príjemnú nevtieravú bylinkovú vôňu. Cena je 12,90 € za 100 ml. 





Zloženie:

Aqua, Capryl/Caprylyl Glucoside, Cetyl Betaine, Glycerine, Cannabis Sativa Seed Oil, Xanthan Gum, Urtica Dioica Leaf Extract, Mentha Spicata Crispa Herb Extract, Equisetum Arvense Leaf Extract, Thymus Serpyllum Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Rosemarinus Officinalis Leaf Extract, Silybum Marianum Herb Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Quercus Robur Bark Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate


Pleťová maska


Druhým produkt ktorý som testovala je pleťová maska ktorú som hned vedela, že musím vyskúšať. Ja pleťové masky zbožňujem a túto som si zamilovala už po prvom použití. Masku používam 1-2 krát týždenne podľa potreby. Je to moja najpoužívanejšia maska za posledný mesiac. Vonia príjemne po bylinkách ako aj čistiaci gél. Pleť mám po nej pekne hydratovanú a jemnú na dotyk. Na pleti úplne nezasychá, čo je pre mňa super lebo po takýchto maskách mám dehydratovanú pleť. Obsahuje zelený íl ktorý reguluje tvorbu kožného mazu a na pleť má dezinfekčné a antiseptické účinky.
Na pleti ju nechávam okolo 25 minút niekedy aj menej. Maska po nanesení na pleti začne hriať a je to veľmi príjemný pocit. Na pleti nedráždi je vhodná aj pre citlivú pleť. Skladujte do 25 stupňov ja ju skladujem v tmavej skrinke.
Cena je 12,90 € za 120 ml čo je podľa mňa super keďže sa pomaly mína.


Zloženie: Montmorillonite, Glycerin, Urtica Dioica Leaf Extract, Mentha Spicata Crispa Herb Extract, Equisetum Arvense Leaf Extract, Thymus Serpyllum Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Rosemarinus Officinalis Leaf ExtractSilybum Marianum Herb Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Quercus Robur Bark Extract





Za mňa obidva tieto produkty môžem odporučiť, určite si plánujem ešte nejaké dokúpiť. Som veľmi rada že som mohla testovať tieto produkty, lebo rada podporujem  prírodnú kozmetiku ktorá funguje. Určite pozrite na ich stránku odkiaľ produkty mám- botanicaslavica. Skúšali ste niektorý z produktov? Pekný zvyšok dňa, čoskoro ďalší článok💗.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

BOTANICA SLAVICA 9 divov bylín

Ahojte, pekný slnečný deň prajem. D nes tu mám pre vás recenziu na dva  produkty od československej značky BOTANICA SLAVICA . Veľmi sa ...